Nieuwe kleuren, tijdloze elegantie: Kvik onthult Noliam in wood en arizona beige

Het tijdloze ontwerp Noliam van de Deense keukenproducent Kvik, bekend om haar strakke elegantie en duurzame DNA, is nu verkrijgbaar in twee nieuwe stijlvolle kleuren. Voortaan is Noliam naast in een uitgepuurde witte uitvoering ook beschikbaar in arizona beige en wood. Waar arizona beige warmte aan het design toevoegt, vormt wood een karaktervol statement. Ongeacht je keuze, Noliam blijft lief voor je budget én de planeet!

Het greeploze design combineert eenvoud en strakke lijnen met organische materialen. Zo bestaan de keukenkasten en -fronten voor minstens 50% uit gerecycleerde materialen en zijn ze voor 99% recycleerbaar. Kvik laat zien dat een designkeuken in combinatie met verantwoorde materialen niet duur hoeft te zijn. Zo is Noliam wood gecombineerd met arizona beige al verkrijgbaar vanaf €6.208,-.

De unieke samenstelling van deze keuken - een kern van hergebruikte houtvezel en een speciale folie van gerecycleerde PET-flessen - zorgt dan weer voor een elegant en glad oppervlak. Deze gladde afwerking is naast duurzaam ook praktisch. Zo is Noliam bestand tegen intensief gebruik en gemakkelijk schoon te houden; ideaal voor een druk gezinsleven!

De Noliam keukenlijn is een toonbeeld van ingetogen elegantie. Oorspronkelijk ontworpen in klassiek wit, biedt Noliam een verfijnde esthetiek voor elke keukenruimte. De keuken ademt het kenmerkende Deense design van Kvik uit, met strakke lijnen en geïntegreerde handgrepen die zowel stijlvol als functioneel zijn.

Nieuwe, aardse tinten die moeiteloos passen in diverse interieurs

Kvik's Noliam in arizona beige brengt een zachte, aardse toon die naadloos aansluit bij diverse interieurs, van klassiek tot modern. De kleur creëert een gevoel van warmte en gezelligheid, waardoor de keuken een uitnodigende ruimte wordt voor zowel koken als samenzijn.

Keukens in hout zijn en blijven een tijdloze blikvanger, alleen hangt hier vaak een hoog kostenplaatje aan vast. Kvik lanceert daarom voor het eerst een keuken met een houtlook (en feel!). Wood, de houtlook variant van Noliam, biedt een natuurlijke, authentieke uitstraling die de sfeer van de natuur in huis haalt. Deze optie is perfect voor interieurs waarin een verbinding met de natuur en organische materialen centraal staan.

Ariadne Dierick, Marketing Manager Kvik België: “Noliam is oorspronkelijk ontworpen in klassiek wit. De nieuwe kleuren moet het design van een frisse look voorzien. Om de stijlvolle en tijdloze uitstraling van de keuken te behouden, hebben we bewust gekozen voor rustige, effen tinten en natuurlijke materialen. Het is zowel mogelijk de kleuren wood en arizona beige te combineren, als los van elkaar te gebruiken.”

Beide nieuwe Noliam kleuren sluiten perfect aan bij de filosofie van de Kvik ConversatieKeuken®. Deze filosofie benadrukt dat je keuken meer is dan een plek om te koken; het is het kloppende hart van je huis. Of je nu kiest voor arizona beige, wood of een combinatie, met de flexibele kleuropties van Noliam creëer je een keuken die niet alleen functioneel is voor al je culinaire activiteiten, maar die ook een centrale ontmoetingsplaats in je woning vormt, waar stijl, comfort en je dagelijks leven samenkomen.

Prijs van de keukens getoond in dit persbericht:

• Prijs Noliam arizona beige: €6.208,-
  • Prijs Noliam wood: €6.783,-

De getoonde prijs is incl. kasten, plinten en werkblad. Excl. spoelbak, kraan, toestellen, verlichting, styling, opbouw, levering en montage.

Lees meer over dit en andere initiatieven waarmee Kvik bouwt aan een betere, duurzamere toekomst voor keukens, badkamers en garderobes via deze link.