Breng orde en rust in huis met de stijlvolle opbergoplossingen & betaalbare dressings van KVIK

De lente is weer in het land, en dat gaat hand in hand met een lenteschoonmaak. Spit je kasten uit en evalueer Marie Kondo style welke spullen je wel en niet meer nodig hebt. Haal met behulp van de opbergsystemen van Kvik het maximale uit je ruimtes thuis.

Wat de noden bij je thuis ook zijn: met de juiste dressingoplossingen en -afwerkingen creëer je orde en netheid in huis, en tevens rust in je hoofd. Kvik stemt zijn opbergvoorstel af op jouw vraag, want alle kasten en schuifdeuren worden namelijk naar wens van de klant besteld en op maat geproduceerd.

Nooit meer dichtslaande deuren

Schuifdeuren zien er niet alleen mooi uit, ze zijn bovendien ook erg praktisch en ruimtebesparend. De SMART Black Wood schuifdeuren zorgen met hun minimalistische look meteen voor een geordend overzicht in je dressing en een gevoel van netheid omdat je de wand volledig kan sluiten.

• Prijs: SMART Black Wood met inrichting € 2278
    De prijs is inclusief schuifdeuren, inrichting, rails, zijkanten en bovenkant ​
    Excl. styling, montage, levering en installatie

De gedroomde walk-in-closet

In een open garderobe heb je in één oogopslag een overzicht van je outfits en spullen. De Kvik Vario19 dressing biedt je allerhande mogelijkheden om diverse combinaties samen te stellen voor uiteenlopende opbergwensen. ​
Met een slimme keuze aan accessoires, modulaire oplossingen met legplanken en handige opberglades stel je in een handomdraai je gedroomde walk-in dressing samen. Door creatief aan de slag te gaan met verlichting, spiegels en andere accessoires geef je een persoonlijke touch aan de garderobe.
Met zijn minimalistische en eenvoudige lijnen zorgt Vario19 voor een tijdloze uitstraling die in veel interieurs aansluiting vindt.

• Prijs: Vario19 zoals op de afbeelding € 3167
    De prijs is inclusief alle inrichting op de afbeelding
    Excl. styling, montage, levering en installatie

Duurzaam en puur Deens design

Zoek je opbergers die je ruimte naar een hoger niveau tillen? De Mano dressingdeuren van Kvik bieden opbergruimte in een uitgepuurd en doordacht ontwerp dat bovendien duurzaam is. Door het modulaire ontwerp kan je je opbergruimte eenvoudig aanvullen met hoge kasten en zo het volledige potentieel van je ruimte benutten.
De binnenkanten van de deuren bestaan uit gerecycleerde houtvezels en de buitenkant van de frontjes bestaan uit gerecycleerde PET-flessen. ​
De unieke greeploze deuren met geïntegreerde handgrepen en afgeronde randen zorgen bovendien voor een minimalistische uitstraling, waardoor de Mano de perfecte opbergoplossing voor de slaapkamer is.

• Prijs: Mano € 3997
    De prijs is inclusief kasten en plinten
    Excl. inrichting en styling

Creëer zelf een elegante, minimalistische inbouwkast

Op zoek naar stijlvolle schuifdeuren voor je hal, slaapkamer of bijkeuken? Dan kan je bij de SMART milk deuren van Kvik terecht. Deze schuifdeuren worden op maat gemaakt en kunnen zo netjes worden afgestemd op jouw persoonlijke wensen. De kast zelf kan je vervolgens voorzien van kledingstangen, laden of schoenenrekken, zodat al je spullen een eigen plekje krijgen.

• Prijs: Smart Milk € 1783
    De prijs is inclusief schuifdeuren, railset, montagelijsten en inrichting
    Excl. styling, opbouw, levering en montage

Lees meer over dit en andere initiatieven waarmee Kvik bouwt aan een betere, duurzamere toekomst voor keukens, badkamers en garderobes: https://www.kvik.be/nl-be/meer-over-kvik/sustainability ​ ​ ​