BORDO van Kvik - Een stap dichter bij circulariteit

September 2022

Vanaf september 2022 breidt het assortiment Deense designkeukens van Kvik uit. Het Bordo-design lanceert dan in twee nieuwe kleuren. Het bestaande klassieke zwart van dit ontwerp wordt aangevuld met Clay en Arizona beige. Deze twee nieuwe, warme en natuurlijke tinten zorgen in een oogopslag voor meer zachtheid in je interieur.

Bordo is de meest voordelige Deense designkeuken uit Kvik's uitgebreid gamma. Ze belichaamt Kvik's filosofie dat ook mensen met een klein budget voor duurzaamheid en design moeten kunnen kiezen. Ga voor een werkblad in laminaat en koop zo een prachtige, duurzame Deense designkeuken aan een budgetvriendelijke prijs.

Dankzij een unieke technologie tegen vingerafdrukken op het ultra-matte oppervlak zijn de deurtjes, gemaakt van gerecycleerde PET-flessen, moeiteloos schoon te houden. Met andere woorden: Bordo is niet alleen een praktische keuken, maar ook een streling voor het oog! ​

Naast Bordo voegt Kvik in september nog een nieuw keukenelement toe aan het assortiment. Kasten met geribbelde glazen fronten bieden nu nog meer gepersonaliseerde oplossingen voor de creatieve conversatiekeuken.

Bordo bestaat voor 70% uit gerecycleerde materialen. Is de keuken na vele jaren aan vervanging toe? Dan kan 99% van de fronten opnieuw worden gerecycleerd! Met Bordo zet Kvik dus weer een belangrijke stap naar circulair keukendesign.

Prijs Bordo, zoals getoond in dit persbericht: € 3.335

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie van de BORDO keuken kan je terecht op de Kvik Media Gallery.

Lees meer over dit en andere initiatieven waarmee Kvik bouwt aan een betere, duurzamere toekomst voor keukens, badkamers en garderobes: https://www.kvik.be/nl-be/meer-over-kvik/sustainability ​ ​ ​